Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Kod hurtowni
ARKD0322
Autor
Wydawnictwo
Kategorie
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788321350660
Liczba stron
288
Rodzaj okładki
twarda
Data premiery
2018-10-03
Format (długość/szerokość/wysokość)
x / 190 / 250
Dostępność
niedostępny

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.

Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:

• ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM

• ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO

• TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ

• TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ

I CIĄGŁOŚĆ HANDLU

• ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM

A SPOŁECZEŃSTWEM

• OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH

• PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH

• INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

Cena rynkowa brutto
79,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730