Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Koniec dziennikarstwa jakie znamy

Kod hurtowni
UJWY0147
Kod wydawcy
Autor
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788323341987
Liczba stron
216
Rodzaj okładki
Data premiery
2017-01-10
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy – pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym źródłem informacji, detronizując stacje telewizyjne, a w pełni zautomatyzowany Google News, największy na świecie agregator wiadomości z serwisów informacyjnych, jest uznawany za bardziej godny zaufania niż owe serwisy.W cyberprzestrzeni blisko pięćdziesięciu miliardów stron internetowych i niezliczonych przejawów medialnej aktywności agregatory są największymi beneficjentami cyfrowej rewolucji, „nowego wspaniałego świata”, w którym mówią tak liczni, a słuchanych jest tak niewielu – to także konsekwencja ekspansji botów i nowych gatekeeperów.„Jan Kreft, autor znanych medioznawcom i cenionych publikacji z zakresu analizy nowych mediów (m.in. Za fasadą społeczności), podejmuje w swojej monografii temat niezwykłej wagi, a jednocześnie słabo dostrzegany problem współczesnych mediów informacyjnych – kwestię gromadzenia i udostępniania materiałów internetowych typu dziennikarskiego. Problematyka agregatorów podjęta w niniejszej pracy jest jeszcze niemal niedostrzegana w światowej literaturze medioznawczej, a w polskiej – praktycznie nieobecna. Książka Jana Krefta stanowi pierwsze obszerne i wielowątkowe studium tej problematyki”.Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-KlasaJan Kreft, dr hab., pracownik Uniwersytetu Jagiellońskiego (Katedra Zarządzania, Ekonomiki Mediów i Reklamy). Dyrektor Grupy Yellow, przewodniczący rady nadzorczej Polskiego Radia Gdańsk SA, zarządzający spółkami medialnymi, doradca w czołowych polskich spółkach. Wieloletni dziennikarz ekonomiczny. Autor ponad 70 publikacji naukowych, w tym książek: Za fasadą społeczności (2015), Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych (2012) i Gazety ogólnopolskie.
Cena rynkowa brutto
39,90 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730