Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relation

Kod hurtowni
SLOW0143
Kod wydawcy
Autor
Wydawnictwo
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788363566760
Liczba stron
0
Rodzaj okładki
Data premiery
2016-12-08
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
Cena rynkowa brutto
47,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730