Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

Kod hurtowni
PWNN0924
Kod wydawcy
Wydawnictwo
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788301180058
Liczba stron
200
Rodzaj okładki
OT
Data premiery
2015-08-26
Format (długość/szerokość/wysokość)
165 / 235 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: 
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,  Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,  Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Cena rynkowa brutto
49,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730