Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Kod hurtowni
ARKD0058
Kod wydawcy
Wydawnictwo
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788321348704
Liczba stron
264
Rodzaj okładki
Miękka
Data premiery
2015-03-02
Format (długość/szerokość/wysokość)
135 / 205 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Cena rynkowa brutto
49,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730