Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

100 idei które zmieniły reklamę

Kod hurtowni
TMCA0016
Kod wydawcy
Wydawnictwo
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788363688042
Liczba stron
216
Rodzaj okładki
OM
Data premiery
2014-12-11
Format (długość/szerokość/wysokość)
270 / 210 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Najnowsza odsłona serii 100 idei. Autor zaprezentował w książce 100 zagadnień z historii reklamy, opisując w przystępny sposób wybrane rodzaje, metody i chwyty twórców reklam oraz zmieniające się zjawiska społeczne. Poznajemy początki branży, jej rozwój w mediach, zmiany w podejściu do konsumenta oraz techniki, jakie stosowały i wciąż stosują wielkie firmy reklamowe.
Cena rynkowa brutto
59,90 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730