Schowek - lista
Dodaj tytuł o indeksie
Sztuk
*
!
!
!
*
!
*
Uwzględnij schowki zamówieniowe
W celu przechowywania wybranej pozycji wybierz jeden ze schowków z listy powyżej, lub utwórz nowy schowek korzystając z formularza poniżej
Nazwa dla nowego schowka
*
*
Opis dla nowego schowka
Dodaj
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Konsultant skontaktuje się z Tobą w celu przedstawienia warunków współpracy
Logowanie do systemu
przypomnij hasło
+48 534 525 554 zadzwoń | Aktualnie posiadamy 246693 dostępnych produktów.
Jerrys sp. z o.o.
ul. Opłotki 23; 60-012 Poznań
NIP 7831898585 KRS 0001090401
kapitał zakładowy: 2.005.000 zł
Mapa Kategorii
Produkty
Nowości
Zapowiedzi
Pomoc
Kontakt
Mapa Kategorii
Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Kod hurtowni
Autor
ISBN/EAN
Wydane w 2024 roku
Pokaż tylko dostępne
Pokaż tylko nowości
wyczyść formularz
ukryj zaawansowane
Szukaj
Szybki kontakt
Wyślij
Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
wróć do poprzedniej strony
%
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu
Kod hurtowni
PWNN0424
Kod wydawcy
Cena rynkowa brutto
59,00 zł (egz.)
VAT
5%
Autor
W. Wiktor Jan
Wydawnictwo
PWN NAUKOWY
Kategorie
Biznes i ekonomia
Typ
KSIAZKA
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788301173906
Liczba stron
320
Rodzaj okładki
Miękka
Data premiery
2013-09-17
Format (długość/szerokość/wysokość)
168 / 238 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku – przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją tożsamość – cele ekonomiczne i społeczne, misję i wartości – oraz kształtują potrzeby odbiorców i tworzą nowe rynki. Konsumenci natomiast komunikują się z rynkiem, poszukując niezbędnych produktów i usług, dostarczając tym samym informacji rynkowej. Proces ten został w pełni opisany w prezentowanej publikacji. Autor przybliża Czytelnikowi wszystkie elementy komunikacji marketingowej, tj. modele, funkcje, struktury i formy. Przedstawia najnowsze praktyki promocyjne stosowane przez firmy i agencje. W tym celu podaje liczne, najbardziej aktualne przykłady faktycznie zrealizowanych kampanii, między innymi kampanię rebrandingu PZU z 2012 roku. Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych, a także dziennikarstwa. Będzie ona znakomitym źródłem wiedzy dla pracowników działów marketingu, PR oraz agencji reklamowych. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor jest kierownikiem Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN oraz członkiem rad naukowych najbardziej cenionych periodyków marketingowych: 'Marketing i Rynek', 'Handel Wewnętrzny'.
Poznań
Cena rynkowa brutto
59,00 zł (egz.)
VAT
5%
Produkty polecane
%
Dziennik cwaniaczka. Krótka piłka
Jeff Kinney
29,90 zł
%
Mały przewodnik po świecie Bridgertonów. Cała prawda o czasach regencji
Charlotte Browne
42,90 zł
%
Teraz tu jest nasz dom
Barbara Gawryluk
26,90 zł
Korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies (tzw "Ciasteczka"). Aby dowiedzieć się więcej
kliknij tutaj.
Akceptuję
Zgody wymagane do realizacji zamówień
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w sposób opisany poniżej a dokładnie wyjaśniony w
Polityce prywatności
. Wyrażenie zgody na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej super-siodemka.pl jest dobrowolne, lecz jej brak będzie skutkował niemożnością realizacji Państwa zamówienia. Podstawą do przechowywania i przetwarzania tych danych jest Państwa zgoda. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, przy czym podmioty takie przetwarzać będą dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być również Google, Facebook. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. Profilowanie używane jest tylko w Google Analytics. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na warunki korzystania z usług portalu super-siodemka.pl. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Państwa zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy unijnego Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.