Schowek - lista
Dodaj tytuł o indeksie
Sztuk
*
!
!
!
*
!
*
Uwzględnij schowki zamówieniowe
W celu przechowywania wybranej pozycji wybierz jeden ze schowków z listy powyżej, lub utwórz nowy schowek korzystając z formularza poniżej
Nazwa dla nowego schowka
*
*
Opis dla nowego schowka
Dodaj
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Konsultant skontaktuje się z Tobą w celu przedstawienia warunków współpracy
Logowanie do systemu
przypomnij hasło
+48 534 525 554 zadzwoń | Aktualnie posiadamy 247467 dostępnych produktów.
Jerrys sp. z o.o.
ul. Opłotki 23; 60-012 Poznań
NIP 7831898585 KRS 0001090401
kapitał zakładowy: 2.005.000 zł
BDO: 000650980
Mapa Kategorii
Produkty
Nowości
Zapowiedzi
Pomoc
Kontakt
Mapa Kategorii
Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Kod hurtowni
Autor
ISBN/EAN
Wydane w 2024 roku
Pokaż tylko dostępne
Pokaż tylko nowości
wyczyść formularz
ukryj zaawansowane
Szukaj
Szybki kontakt
Wyślij
Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
wróć do poprzedniej strony
%
Technologie mobilne w marketingu
Kod hurtowni
WOLT0567
Kod wydawcy
Cena rynkowa brutto
58,99 zł (egz.)
VAT
5%
Autor
Andrzej Sznajder
Wydawnictwo
WOLTERS KLUWER
Kategorie
Biznes i ekonomia
Typ
KSIAZKA
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788326432125
Liczba stron
232
Rodzaj okładki
Data premiery
2014-04-02
Format (długość/szerokość/wysokość)
176 / 250 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.
Autor szczegółowo omawia:
trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,
istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,
możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
Poznań
Cena rynkowa brutto
58,99 zł (egz.)
VAT
5%
Produkty polecane
%
Dziennik cwaniaczka. Krótka piłka
Jeff Kinney
29,90 zł
%
Mały przewodnik po świecie Bridgertonów. Cała prawda o czasach regencji
Charlotte Browne
42,90 zł
%
Teraz tu jest nasz dom
Barbara Gawryluk
26,90 zł
Korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies (tzw "Ciasteczka"). Aby dowiedzieć się więcej
kliknij tutaj.
Akceptuję
Zgody wymagane do realizacji zamówień
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w sposób opisany poniżej a dokładnie wyjaśniony w
Polityce prywatności
. Wyrażenie zgody na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej super-siodemka.pl jest dobrowolne, lecz jej brak będzie skutkował niemożnością realizacji Państwa zamówienia. Podstawą do przechowywania i przetwarzania tych danych jest Państwa zgoda. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, przy czym podmioty takie przetwarzać będą dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być również Google, Facebook. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. Profilowanie używane jest tylko w Google Analytics. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na warunki korzystania z usług portalu super-siodemka.pl. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Państwa zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy unijnego Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.