Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Wywieranie wpływu na ludzi nowosc. Teoria i praktyka (OT)

Kod hurtowni
GWPG0002
Kod wydawcy
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788374895293
Liczba stron
328
Rodzaj okładki
OT
Data premiery
2014-01-29
Format (długość/szerokość/wysokość)
165 / 235 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
Cena rynkowa brutto
49,90 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730