Schowek - lista
Dodaj tytuł o indeksie
Sztuk
*
!
!
!
*
!
*
Uwzględnij schowki zamówieniowe
W celu przechowywania wybranej pozycji wybierz jeden ze schowków z listy powyżej, lub utwórz nowy schowek korzystając z formularza poniżej
Nazwa dla nowego schowka
*
*
Opis dla nowego schowka
Dodaj
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Konsultant skontaktuje się z Tobą w celu przedstawienia warunków współpracy
Logowanie do systemu
przypomnij hasło
+48 534 525 554 zadzwoń | Aktualnie posiadamy 247467 dostępnych produktów.
Jerrys sp. z o.o.
ul. Opłotki 23; 60-012 Poznań
NIP 7831898585 KRS 0001090401
kapitał zakładowy: 2.005.000 zł
BDO: 000650980
Mapa Kategorii
Produkty
Nowości
Zapowiedzi
Pomoc
Kontakt
Mapa Kategorii
Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Kod hurtowni
Autor
ISBN/EAN
Wydane w 2024 roku
Pokaż tylko dostępne
Pokaż tylko nowości
wyczyść formularz
ukryj zaawansowane
Szukaj
Szybki kontakt
Wyślij
Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
wróć do poprzedniej strony
%
EDUKACJA MALEGO DZIECKA WYBRANE OBSZARY AKTYWMOSCI T.6-IMPU
Kod hurtowni
IMPU0064
Kod wydawcy
Cena rynkowa brutto
34,00 zł (egz.)
VAT
5%
Wydawnictwo
IMPULS
Kategorie
Nauki Humanistyczne/Pedagogika
Typ
KSIAZKA
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788378504962
Liczba stron
0
Rodzaj okładki
Data premiery
2015-11-01
Waga
0
Dostępność
niedostępny
W tomie 6. Edukacji małego dziecka pt. Wybrane obszary aktywności kontynuowane są zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym, są w nim zaprezentowane również autorskie poglądy i/lub wyniki cząstkowych badań prowadzonych w tym zakresie.
Pracę otwiera część zatytułowana Aktywność językowa i literacka, w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie wczesnodziecięcej nauki czytania, wspomagania rozwoju mowy małego dziecka przez piosenkę, literaturę dziecięcą (bajkę i baśń), swobodną twórczość literacką czy naukę języków obcych. Autorzy poszczególnych tekstów podejmują także próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania ze szczególnym uwzględnieniem refleksyjności i myślenia krytycznego wobec „poszukiwania, tworzenia i zmiany” zarówno w aktywności dziecka, jak i nauczyciela.
W kolejnej części – Aktywność matematyczno-przyrodnicza – zawarto opracowania nawiązujące w swych założeniach do koncepcji dyskursu szkolnego, zgodnie z którą rozwiązywanie różnego typu zadań, w tym także matematycznych, oparte na komunikacji między dziećmi oraz między dziećmi i nauczycielem może w znaczący sposób poprawić jakość i szybkość nabywania przez nie umiejętności i wiadomości. Przywołane w artykułach badania prowadzone nad procesem komunikacji wskazują jednak, iż często przebiega on w sposób nieudolny. Komunikaty werbalne kierowane przez nauczyciela do uczniów wymagają najczęściej jedynie reprodukcji nabytej wiedzy bądź są rozkazami, zakazami i żądaniami. W toku zajęć to nauczyciel wyznacza najczęściej prawie wszystkie formy aktywności dzieci, będąc zarazem osobą najbardziej aktywną werbalnie, przyczyniając się tym samym do ograniczenia wychowanków w sferze komunikacji.
Trzecia część tomu – Aktywność artystyczna – obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach wspierania różnych form aktywności artystycznej dzieci w wieku przed- i wczesnoszkolnym – muzycznej, ludowej czy teatralnej, z uwzględnieniem rozwiązań i doświadczeń zagranicznych. Ważnym wątkiem podjętym również w artykułach zawartych w tej części jest problem edukacyjnych barier kreatywności młodszych uczniów, sprowadzających się najczęściej do: faworyzowania transmisyjnej strategii kształcenia preferującej bierność uczniów; pomijania ich konfliktu poznawczego, czyli emocjonalnego zaangażowania w postaci zaciekawienia i fascynacji; rywalizacji zamiast kooperacji i współdziałania; braku okazji do organizowania kooperatywnego uczenia się, do współpracy, współdziałania oraz odpowiedzialności za podejmowane zadania; osoby nauczyciela-wychowawcy oraz niedostosowania metod i form kształcenia do właściwości i potrzeb współczesnych uczniów.
Tom zamyka część czwarta – Komputerowe wspomaganie edukacji małego dziecka – w której wszyscy autorzy po pierwsze – wskazują na konieczność nauczania wspomaganego komputerowo w przedszkolu i niższych klasach szkoły podstawowej, mogącego stać się swoistą szansą w procesie wspierania rozwoju zarówno dzieci zdrowych, jak i ich niepełnosprawnych rówieśników, a po drugie – przedstawiają różne ograniczenia i bariery związane z tą formą edukacji. W tym kontekście ważne staje się rozwijanie zainteresowań dziecka i tworzenie Epizodów Wspólnego Zaangażowania oraz Scen Wspólnej Uwagi w relacjach dziecko–nauczyciel jako atrybutów efektywności edukacji wspomaganej komputerowo.
Poznań
Cena rynkowa brutto
34,00 zł (egz.)
VAT
5%
Produkty polecane
%
Dziennik cwaniaczka. Krótka piłka
Jeff Kinney
29,90 zł
%
Mały przewodnik po świecie Bridgertonów. Cała prawda o czasach regencji
Charlotte Browne
42,90 zł
%
Teraz tu jest nasz dom
Barbara Gawryluk
26,90 zł
Korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies (tzw "Ciasteczka"). Aby dowiedzieć się więcej
kliknij tutaj.
Akceptuję
Zgody wymagane do realizacji zamówień
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w sposób opisany poniżej a dokładnie wyjaśniony w
Polityce prywatności
. Wyrażenie zgody na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej super-siodemka.pl jest dobrowolne, lecz jej brak będzie skutkował niemożnością realizacji Państwa zamówienia. Podstawą do przechowywania i przetwarzania tych danych jest Państwa zgoda. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, przy czym podmioty takie przetwarzać będą dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być również Google, Facebook. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. Profilowanie używane jest tylko w Google Analytics. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na warunki korzystania z usług portalu super-siodemka.pl. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Państwa zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy unijnego Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.