Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Kod hurtowni
BANK0004
Kod wydawcy
Wydawnictwo
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788372053152
Liczba stron
174
Rodzaj okładki
Data premiery
2013-04-18
Format (długość/szerokość/wysokość)
170 / 240 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu. Ich celem było rozpoznanie warunków nawiązania współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, porównanie cech zachowań i oczekiwań tych podmiotów, a także zachowań konsumentów i internautów uczestniczących w akcjach społecznych.Niniejsza książka prezentuje wyniki tego badania w czterech rozdziałąch:• marketing społeczny w praktyce organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw,• marketing wspólnej sprawy (cause marketing),• programy społeczne – instrumenty cause marketingu,• cause marketing w Internecie.Wyniki badań mogą mieć znaczenie zarówno dla rozwoju marketingu w aspekcie budowania i wdrażania społecznych strategii, jak i dla praktyki organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, które angażują się w propagowanie społecznych idei i realizację zadań społecznych w ramach cause marketingu, Publikacja adresowana jest także do pracowników naukowych i studentów.
Cena rynkowa brutto
32,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730