Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Marketing usług turystycznych. Wydanie 2

Kod hurtowni
DIFI-310
Kod wydawcy
Wydawnictwo
Grupa
Podreczniki
ISBN/EAN
9788376410265
Liczba stron
328
Rodzaj okładki
Data premiery
2012-12-07
Format (długość/szerokość/wysokość)
176 / 250 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców.

Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.


Cena rynkowa brutto
45,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730