Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Fotospołeczeństwo. Teksty z socjologii wizualnej (OT)

Kod hurtowni
ZNAK-S18
Kod wydawcy
Wydawnictwo
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788324018031
Liczba stron
824
Rodzaj okładki
Data premiery
2012-09-10
Format (długość/szerokość/wysokość)
17 / 24 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Antologia tekstów z socjologii wizualnej!
Współczesny człowiek w codziennych, zwyczajnych, rutynowych działaniach styka się z niezwykle bogata ikonosferą. Obraz staje się istotnym nośnikiem znaczeń, sposobem ekspresji, środkiem komunikacji międzyludzkiej. Analiza i interpretacja obrazów spotykanych w przestrzeni społecznej otwiera nowe możliwości poznania mechanizmów życia społecznego. Nic dziwnego, że wielu teoretyków wprowadza pojęcie 'zwrotu ikonicznego', a nową i zarazem jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dyscyplin nauk społecznych jest 'socjologia wizualna'.
Redaktorzy tomu - wybitny teoretyk socjologii Piotr Sztompka oraz specjalizująca się w socjologii wizualnej Małgorzata Bogunia-Borowska, którzy wspólnie prowadzą jedno z pierwszych w Polsce seminariów z tego zakresu - przygotowali swój autorski wybór tekstów z klasyki oraz najnowszej zagranicznej literatury socjologicznej, dotyczącej wizualnych aspektów współczesnego społeczeństwa. Teksty poprzedzone zostały niezwykle oryginalnymi autorskimi esejami obojga badaczy.
Fotospołeczeństwo to jednak nie tylko antologia naukowych tekstów. To wspaniały, różnorodny punkt wyjścia dla wszystkich, dla których ważne jest uczestnictwo we współczesnej społecznej ikonosferze. Od designerów i grafików, po miłośników mody, odbiorców reklam czy fotografów-amatorów. Po lekturze tych Fotospołeczeństwa świat będzie wyglądał inaczej!

'Antologia Fotospołeczeństwo jest publikacją reprezentującą najwyższy poziom naukowy. Dzięki niej polski czytelnik będzie miał szansę na nadrobienie opóźnień i pełną dostępność fundamentalnych i ważnych tekstów w dziedzinie socjologii wizualnej i mediów'.
Prof. dr hab. Wiesław Godzic, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

'Wybór tekstów dokonany przez Piotra Sztompkę i Małgorzatę Bogunię-Borowską jest bardzo kompetentny i pozwala czytelnikowi zaznajomić się z najbardziej wartościowymi tekstami na temat genezy socjologii wizualnej, jej głównych wątków teoretycznych, a także metod badawczych specyficznych dla nurtu socjologii'
Prof. dr hab. Edmund Wnuk-Lipiński
Cena rynkowa brutto
99,90 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730