Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Pracownik call center

Kod hurtowni
EKON-106
Kod wydawcy
Wydawnictwo
Grupa
Podreczniki
ISBN/EAN
9788377350065
Liczba stron
0
Rodzaj okładki
Data premiery
2011-07-26
Waga
0
Dostępność
dostępny
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.

Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.
Cena rynkowa brutto
14,70 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730