Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Wiedza o reklamie

Kod hurtowni
PWNN-H71
Kod wydawcy
Wydawnictwo
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788374468251
Liczba stron
360
Rodzaj okładki
Data premiery
2009-04-22
Format (długość/szerokość/wysokość)
200 / 250 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami."Wiedza o reklamie" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
Cena rynkowa brutto
41,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730