Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Marketing produktów żywnościowych

Kod hurtowni
PWRL-080
Kod wydawcy
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788309016847
Liczba stron
180
Rodzaj okładki
Data premiery
2004-01-13
Format (długość/szerokość/wysokość)
160 / 230 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.
Cena rynkowa brutto
16,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730