Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Realizacja usług w recepcji. Część 1. Kwalifikacja HTG.06

Kod hurtowni
FORM0117
Wydawnictwo
Grupa
Podreczniki
ISBN/EAN
9788389184924
Liczba stron
0
Data premiery
2022-09-09
Dostępność
niedostępny
Realizacja usług w recepcji jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa branżowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 991) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w styczniu 2020 roku.Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji: HGT.06. Realizacja usług w recepcji: HGT.06.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy HGT.06.2. Podstawy hotelarstwa HGT.06.3. Rezerwacja usług hotelarskich HGT.06.4. Obsługa gości w recepcji HGT.06.6. Kompetencje personalne i społeczne HGT.06.7. Organizacja pracy małych zespołówPodręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie, w tym szczególnie w recepcji hotelowej. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Cena rynkowa brutto
34,01 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730