Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć.W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.Seria Droga do Sukcesu jest skierowana do początkujących menedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje. Znajdziesz w niej cenne refleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki.Książki z tej serii pomogą Ci: • zdobyć podstawowe umiejętności i podnieść swoją efektywność • błyskawicznie osiągnąć wymierne postępy • rozwinąć swoja karierę, a także poprawić jakość życia osobistego