Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Jak nie zostałam influencerką *

Kod hurtowni
FILI0255
Autor
Wydawnictwo
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788381951449
Liczba stron
256
Rodzaj okładki
Miękka
Data premiery
2020-08-19
Format (długość/szerokość/wysokość)
x / 135 / 205
Dostępność
niedostępny

Bridget Jones jest znowu młoda, ma na imię Majka, mieszka w Warszawie i postanawia zostać influencerką!

No więc postanowiłam – zostaję influencerką. Wprawdzie nie mam żadnych umiejętności ani specjalnych talentów, ale czy to jest poważna przeszkoda, żeby zrobić karierę i zostać bogatą oraz sławną?

Komputer mam, telefon do robienia zdjęć mam, otwarty umysł mam. Jak to nie jest recepta na sukces, to ja nie wiem. Internecie, nadchodzę.

Świat Instagrama. Szczęśliwy. Idealny.

Ale jak jest naprawdę? Co się kryje za perfekcyjnymi zdjęciami?

Majka jest zwykłą kobietą, bez szczególnych umiejętności, ale za to z silną motywacją. I drobną skłonnością do wina, pizzy i seriali. Uzbrojona w entuzjazm oraz nieco nietypowe pomysły rusza na podbój Instagramowej rzeczywistości. Co może pójść nie tak?

Cena rynkowa brutto
39,90 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730