Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Sprzedaż produktów i usług reklamowych podręcznik

Kod hurtowni
EKON0080
Wydawnictwo
Grupa
Podreczniki
ISBN/EAN
9788377350591
Liczba stron
168
Data premiery
2019-09-23
Dostępność
niedostępny
Podręcznik jest napisany prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń ze słownictwa branżowego stosowanego na rynku reklamowym.Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego, dlatego może być przydatny również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły. Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w jak najbardziej praktyczny sposób i zobrazowane wzorami dokumentów, wyliczeniami oraz przykładami rzeczywistych zdarzeń.Podręcznik składa się z ośmiu rozdziałów:1. Miejsce i znaczenie agencji reklamowej w gospodarce.2. Produkty reklamowe na rynku.3. Opracowywanie ofert handlowych na rynku reklamowym.4. Ceny na rynku reklamowym, wynagrodzenie agencji reklamowej, wycena ofert handlowych.5. Prezentacje.6. Typy klientów agencji reklamowych oraz tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów.7. Spotkania biznesowe, w tym rozmowy sprzedażowe i negocjacje.8. Realizacja zleceń i dokumentowanie sprzedaży.Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i wpisany do wykazu MEN pod numerem 35/2016.
Cena rynkowa brutto
33,60 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730