Schowek - lista
Dodaj tytuł o indeksie
Sztuk
*
!
!
!
*
!
*
Uwzględnij schowki zamówieniowe
W celu przechowywania wybranej pozycji wybierz jeden ze schowków z listy powyżej, lub utwórz nowy schowek korzystając z formularza poniżej
Nazwa dla nowego schowka
*
*
Opis dla nowego schowka
Dodaj
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Konsultant skontaktuje się z Tobą w celu przedstawienia warunków współpracy
Logowanie do systemu
przypomnij hasło
+48 534 525 554 zadzwoń | Aktualnie posiadamy 247467 dostępnych produktów.
Jerrys sp. z o.o.
ul. Opłotki 23; 60-012 Poznań
NIP 7831898585 KRS 0001090401
kapitał zakładowy: 2.005.000 zł
BDO: 000650980
Mapa Kategorii
Produkty
Nowości
Zapowiedzi
Pomoc
Kontakt
Mapa Kategorii
Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Kod hurtowni
Autor
ISBN/EAN
Wydane w 2024 roku
Pokaż tylko dostępne
Pokaż tylko nowości
wyczyść formularz
ukryj zaawansowane
Szukaj
Szybki kontakt
Wyślij
Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
wróć do poprzedniej strony
%
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi CD *
Kod hurtowni
HELI2482
Cena rynkowa brutto
39,90 zł (egz.)
VAT
5%
Autor
Zych Robert
Wydawnictwo
ONEPRESS
Kategorie
Poradniki i Hobby/Samodoskonalenie
Typ
AUDIO
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788328342965
Liczba stron
0
Data premiery
2018-02-06
Dostępność
niedostępny
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!
Poznań
Cena rynkowa brutto
39,90 zł (egz.)
VAT
5%
Produkty polecane
%
Dziennik cwaniaczka. Krótka piłka
Jeff Kinney
29,90 zł
%
Mały przewodnik po świecie Bridgertonów. Cała prawda o czasach regencji
Charlotte Browne
42,90 zł
%
Teraz tu jest nasz dom
Barbara Gawryluk
26,90 zł
Korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies (tzw "Ciasteczka"). Aby dowiedzieć się więcej
kliknij tutaj.
Akceptuję
Zgody wymagane do realizacji zamówień
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w sposób opisany poniżej a dokładnie wyjaśniony w
Polityce prywatności
. Wyrażenie zgody na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej super-siodemka.pl jest dobrowolne, lecz jej brak będzie skutkował niemożnością realizacji Państwa zamówienia. Podstawą do przechowywania i przetwarzania tych danych jest Państwa zgoda. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, przy czym podmioty takie przetwarzać będą dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być również Google, Facebook. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. Profilowanie używane jest tylko w Google Analytics. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na warunki korzystania z usług portalu super-siodemka.pl. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Państwa zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy unijnego Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.