Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce *

Kod hurtowni
HELI2239
Wydawnictwo
Kategorie
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788328336896
Liczba stron
184
Rodzaj okładki
Twarda
Data premiery
2017-05-19
Dostępność
niedostępny
Magdalena SzelągowskaZ wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczychW ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.
Cena rynkowa brutto
49,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730