Schowek - lista
Dodaj tytuł o indeksie
Sztuk
*
!
!
!
*
!
*
Uwzględnij schowki zamówieniowe
W celu przechowywania wybranej pozycji wybierz jeden ze schowków z listy powyżej, lub utwórz nowy schowek korzystając z formularza poniżej
Nazwa dla nowego schowka
*
*
Opis dla nowego schowka
Dodaj
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Konsultant skontaktuje się z Tobą w celu przedstawienia warunków współpracy
Logowanie do systemu
przypomnij hasło
+48 695 087 239 zadzwoń | Aktualnie posiadamy 239839 dostępnych produktów.
"Super Siódemka" Lucjan Wypych
Spółka Jawna
w restrukturyzacji
ul. Opłotki 23; 60-012 Poznań
Mapa Kategorii
Produkty
Nowości
Zapowiedzi
Pomoc
Kontakt
Mapa Kategorii
Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Kod hurtowni
Autor
ISBN/EAN
Wydane w 2024 roku
Pokaż tylko dostępne
Pokaż tylko nowości
wyczyść formularz
ukryj zaawansowane
Szukaj
Szybki kontakt
Wyślij
Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
wróć do poprzedniej strony
%
Psychografia konsumentów
Cena rynkowa brutto
47,00 zł
VAT
5%
Autor
Wójcik Paweł
Wydawnictwo
SLOWA I MYSLI
Kategorie
Nauki Humanistyczne/Psychologia
Biznes i ekonomia
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
978-83-63566-85-2
Liczba stron
232
Rodzaj okładki
miekka
Data premiery
2017-04-18
Dostępność
niedostępny
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej!
Cena rynkowa brutto
47,00 zł
VAT
5%
Produkty polecane
%
Dziennik cwaniaczka. Krótka piłka
Jeff Kinney
29,90 zł
%
Mały przewodnik po świecie Bridgertonów. Cała prawda o czasach regencji
Charlotte Browne
42,90 zł
%
Teraz tu jest nasz dom
Barbara Gawryluk
26,90 zł
Korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies (tzw "Ciasteczka"). Aby dowiedzieć się więcej
kliknij tutaj.
Akceptuję
Zgody wymagane do realizacji zamówień
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w sposób opisany poniżej a dokładnie wyjaśniony w
Polityce prywatności
. Wyrażenie zgody na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej super-siodemka.pl jest dobrowolne, lecz jej brak będzie skutkował niemożnością realizacji Państwa zamówienia. Podstawą do przechowywania i przetwarzania tych danych jest Państwa zgoda. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, przy czym podmioty takie przetwarzać będą dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być również Google, Facebook. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. Profilowanie używane jest tylko w Google Analytics. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.
*
(Zgoda konieczna)
Wyrażam zgodę na warunki korzystania z usług portalu super-siodemka.pl. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Państwa zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy unijnego Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.