Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Tworzenie przekazu reklamowego. Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy Szkoły ponadgimnazjalne

Kod hurtowni
WSIP0915
Kod wydawcy
160967
Wydawnictwo
Grupa
Podreczniki
ISBN/EAN
9788302157158
Liczba stron
0
Rodzaj okładki
Data premiery
2016-10-04
Waga
0
Dostępność
niedostępny
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat określania celów przekazu reklamowego, dobierania narzędzi promocji, pozyskiwania i przetwarzania informacji niezbędnych do realizacji reklamy, przedstawiania informacji reklamowych w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej oraz określania ich przydatności do zastosowania w reklamie. Podkreślono znaczenie wskazywania mechanizmów wpływających na tworzenie reklamy, przygotowywania zestawu informacji dotyczących kampanii reklamowej, dobierania środków reklamowych służących do opracowania przekazu reklamowego, a także dobierania środków prezentacji przekazu reklamowego. Pokazano, jak wykorzystywać programy komputerowe do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz opracowania przekazu reklamowego. Podkreślono znaczenie stosowania przepisów prawa oraz przestrzegania zasad etyki zawodowej.
Cena rynkowa brutto
43,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730