Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Gra planszowa - Boże Igrzysko: Magnaci

Kod hurtowni
PHAL0022
Wydawnictwo
Kategorie
Typ
GRY
Grupa
Gry
ISBN/EAN
5900741508085
Liczba stron
0
Rodzaj okładki
Data premiery
2016-08-18
Waga
0
Dostępność
niedostępny

Boże Igrzysko MAGNACI
Różnice między obecną (edycja 2016 r.) a poprzednią (edycja wspieram.to - 2014
r.) wersją gry.
W nowej (edycja 2016) wersji gry gracze znajdą następujące ulepszenia:
- dodano konspekt lekcji historii z wykorzystaniem gry. Gra Magnaci jest rekomendowanym przez instytucje naukowe i kulturalne narzędziem edukacyjnym, pozwalającym uczyć historii Polski poprzez symulację i zabawę. Dzięki temu pudełko Magnatów staje się gotowym narzędziem w rękach pedagoga, do natychmiastowego wykorzystania w celu przeprowadzenia atrakcyjnych zajęć;
- dodano dodatkową kartę pomocy gracza, w związku z postulatami graczy;
- zastąpiono drewniane pionki dworków kartonowymi żetonami dworków z ilustracjami Andrzeja Gosika, jednego z najwybitniejszych współczesnych polskich akwarelerzystów, autora m.in. ilustracji do serii znaczków Dworki polskie Poczty Polskiej. Połączona grafika planszy i żetonów dworków jeszcze lepiej przenoszą graczy w świat I Rzeczpospolitej. Pozostałe drewniane komponenty gry pozostały bez zmian (5 pionków magnatów, 5 pionków sejmu niemego, 1 pionek czarnych chmur,
3 pionki rozbiorów, 1 pionek klasztor, 1 pionek pałac, 1 pionek twierdza);

„Nierządem Polska stoi” – nieźle ktoś powiedział;
Lecz drugi odpowiedział, że nierządem zginie.
Pan Bóg nas ma jak błaznów. I to prawdy blisko, Że między ludźmi Polak jest Boże igrzysko.
Boże Igrzysko: MAGNACI to nowoczesna gra planszowa dla 2–5 graczy, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i interakcji.
Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów od jej rozkwitu w okresie Unii Lubelskiej, aż po Targowicę i upadek państwa polsko-litewskiego.
Gracze wcielają się w role magnatów, którzy dążą do rozwoju potęgi własnego rodu w sprzyjającym fortunie momencie szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiż i posiadłości ziemskie stają najznamienitsze rody: Leszczyńscy, Potoccy, Radziwiłłowie, Sapiehowie oraz Zamoyscy.
Każdy z graczy dysponuje talią kart, przedstawiającą znane osobistości z jego familii. Niektóre z tych postaci to ludzie wybitni, zdolni do wielkich czynów.
Ale są tam też i ludzie mali, zdolni zepsuć każde przedsięwzięcie, jakie się im powierzy… Chyba, że dzięki decyzjom gracza nawet owi mali uczynią dla jego rodu wiele.
Podczas rozgrywki gracze będą zarządzać talią swych postaci tak, by w konkurencji z innymi osiągnąć jak najwięcej na każdej z płaszczyzn życia Rzeczpospolitej. Wpływy graczy ścierać się będą przy kształtowaniu polityki wewnętrznej państwa, a także w odpowiedzi na zewnętrzne zagrożenia i szanse wynikające z sytuacji międzynarodowej. I tak jak to miało miejsce w rzeczywistości, los kraju będzie wynikiem sumy działań najpotężniejszych magnackich rodów. Jeśli gracze zatracą się we wzajemnej walce o tytuły i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem ościennych mocarstw.
Grającego w MAGNATÓW czeka wiele trudnych dylematów. Najznamienitsi członkowie rodu zapewnią jego familii korzystne ustawy w Sejmie i prestiżowe stanowiska w Senacie. Łatwo też zrealizują wolę Monarchy, dzięki nim ród zdobędzie majątki i potęgę. Ale w jaki sposób gracz poradzi sobie z pozostałymi wyzwaniami? Kto pójdzie zdobywać Inflanty? Czy z braku innych kandydatów, na czele wojsk chroniących kraj przed tureckim najazdem staną Pierzyna, Dziecina i Łacina? Czy wystarczy determinacji, by ruszyć na odsiecz Wiednia? Czy ktoś uratuje Ojczyznę przed zaborami?
Wieloletni rozwój gry i współpraca z pedagogami i ośrodkami metodycznymi zaaowocowały uznaniem gry MAGNACI za rekomendowane narzędzie edukacyjne, pozwalające uczyć historii Polski poprzez symulację i zabawę. Każde pudełko gry zawiera konspekt lekcji, przez co jest gotowym narzędziem w rękach pedagoga do natychmiastowego wykorzystania w celu przeprowadzenia atrakcyjnych zajęć o historii I Rzeczpospolitej.

Zawartość pudełka
- kolorowa instrukcja z licznymi przykładami,
- gruba, kartonowa, pięknie zilustrowana plansza,
- 119 pięknie zilustrowanych kart do gry,
- 5 drewnianych pionków magnatów,
- 3 drewniane pionki rozbiorów,
- 5 drewnianych pionków sejmu niemego,
- 1 drewniany pionek czarnych chmur,
- 3 drewniane pionki budowli (pałac, klasztor, twierdza),
- 175 kartonowych znaczników posiadłości,
- 12 kartonowych znaczników królów,
- 5 kartonowych znaczników przewagi/dominacji,
- kartonowa wypraska zabezpieczająca komponenty,
- karta pomocy gracza,
- konspekt lekcji historii,
- woreczki strunowe na elementy gry.

wymiary: 295x295x65 mm

Cena rynkowa brutto
159,95 zł (egz.)
VAT
23%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730