Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Gra Family Bingo

Kod hurtowni
TREF0318
Kod wydawcy
01132
Autor
Wydawnictwo
Typ
GRY
Grupa
Gry
ISBN/EAN
5900511011326
Liczba stron
0
Rodzaj okładki
Data premiery
2014-08-07
Waga
853
Dostępność
niedostępny
Family Bingo

Czy macie ochotę na zabawę w gronie rodziny lub przyjaciół? Czy chcecie sprawdzić swoją zręczność, wiedzę i pamięć? Czy pragniecie poczuć ducha rywalizacji? Bingo! Family Bingo to gra, w której czeka na Was 165 zadań w 8 kategoriach wymagających różnych umiejętności. Wszystkie zadania wykorzystują kolorowe drewniane patyczki, które będziecie układać, przekładać, chować, a nawet rzucać. Potyczki na patyczki czas zacząć!

Rozgrywka

Celem gry jest ułożenie 4 żetonów z cyframi w rzędzie na swojej planszetce (pionowo, poziomo lub ukośnie). Żetony gracze zdobywają biorąc udział w zadaniach z wykorzystaniem patyczków.

Gra rozgrywana jest w rundach, w których uczestniczą wszyscy gracze. Najstarszy gracz zostaje Prowadzącym. Funkcja Prowadzącego co rundę przechodzi na kolejnego gracza. Na początku rundy Prowadzący losuje jeden duży żeton z liczbą. Następnie Prowadzący ciągnie kartę ze stosu i odczytuje zadanie. Zależnie od zadania, jest ono rozgrywane w sposób opisany na karcie. Gracze, którzy wykonali zadanie i zdobyli punkt, kładą mały żeton z liczbą na swojej planszetce w odpowiednie miejsce.

Gracz, który jako pierwszy ułoży cztery żetony w rzędzie (pionowo, poziomo lub ukośnie), wygrywa grę. Jeśli dokona tego kilku graczy w tej samej rundzie – mamy remis.

Zadania


Kto pierwszy, ten lepszy – Gracze układają z patyczków konstrukcje na czas. Tutaj liczy się szybkość.

Liczbowe potyczki – Gracze odpowiadają na pytania, chowając w dłoni odpowiednią ilość patyczków. W tej kategorii odpowiedzią na pytanie jest zawsze liczba. Przyda się umiejętność liczenia.

Mistrz pamięci – Gracze łącznie z Prowadzącym mają za zadanie zapamiętać konstrukcję na karcie i zbudować ją w sekrecie przed innymi. Dobra pamięć to podstawa.

Mistrz wiedzy – Prowadzący czyta pytanie. Wszyscy chowają w dłoni patyczek w kolorze wybranej przez nich odpowiedzi. Punkt otrzymują gracze, którzy schowali w dłoni patyczek we właściwym kolorze. Kto wykaże się największą wiedzą ogólną?

Mistrz zręczności – Prowadzący czyta zadanie, a gracze wykonują je po kolei, począwszy od Prowadzącego. Zasady przyznawania punktów opisane są na poszczególnych kartach. Prawdziwy sprawdzian zręczności.

Sekretna konstrukcja – Prowadzący dyskretnie patrzy na rewers karty. Opisuje pozostałym graczom konstrukcję, którą widzi. Gracze za zasłonkami budują opisywaną konstrukcję. Kluczem w zabawie będzie wyobraźnia.

Szczęśliwe patyczki – Prowadzący czyta zadanie. Następnie Prowadzący lub wszyscy gracze biorą dyskretnie do ręki określoną liczbę patyczków. Zasady przyznawania punktów opisane są na poszczególnych kartach. Zdolność przewidywania i łut szczęścia na pewno się przydadzą.

Zgadnij, co to? – Prowadzący dyskretnie patrzy na rewers karty. Następnie próbuje odwzorować z patyczków przedstawiony tam obiekt. Punkt otrzymuje gracz, który pierwszy odgadnie, co znajduje się na rewersie karty. Czy jesteście spostrzegawczy?


Zawartość pudełka:

165 kart z zadaniami
96 patyczków w 6 kolorach
16 dużych żetonów z liczbami
96 małych żetonów z liczbami
6 zasłonek dla graczy - instrukcja
Cena rynkowa brutto
85,99 zł (szt.)
VAT
23%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730