Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Gra Jishaku *

Kod hurtowni
TREF0001
Kod wydawcy
01388
Wydawnictwo
Kategorie
Typ
GRY
Grupa
Gry
ISBN/EAN
5900511013887
Liczba stron
0
Rodzaj okładki
Data premiery
2017-01-26
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Jishaku

Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi. Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi. Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę. Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy!

Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc! Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt. Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie!

Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów – Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały. Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty! W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła. Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście. Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.

Wygodne pudełko – plansza!

Warianty rozgrywki:
1. 'Pierwszy'
Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.
2. 'Eliminacja'
W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.
3. 'Porywacz'
Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!
4. 'Samotnik'
Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła. Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie. Brzmi banalnie ? Spróbuj się zmierzyć z tym wyzwaniem…
Cena rynkowa brutto
93,98 zł (szt.)
VAT
23%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730