Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych *

Kod hurtowni
HELI-388
Kod wydawcy
Autor
Wydawnictwo
Typ
Grupa
Beletrystyka
ISBN/EAN
9788324629886
Liczba stron
312
Rodzaj okładki
Data premiery
2012-05-08
Format (długość/szerokość/wysokość)
158 / 235 / x
Waga
0
Dostępność
niedostępny
Jak to się robi w nowych mediach?

* Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
* Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
* Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

* Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
* Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
* Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
* Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
* Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
* Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
* Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!
Cena rynkowa brutto
49,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730