Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Podstawy marketingu. Podręcznik

Kod hurtowni
DIFI-013
Kod wydawcy
Wydawnictwo
Kategorie
Grupa
Podreczniki
ISBN/EAN
9788372514592
Liczba stron
272
Rodzaj okładki
Miękka
Data premiery
2007-08-24
Format (długość/szerokość/wysokość)
160 / 230 / x
Waga
412
Dostępność
niedostępny
Podręcznik zawiera fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane zagadnienia pozwalają czytelnikowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa i jego działania w szerszej, strategicznej perspektywie. Treści omawiane w podręczniku osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik mamy nie tylko rozumieć jego treść, ale także wyobrazić sobie dany proces czy zjawisko, analizować sytuacje rynkowe i, co najważniejsze, praktycznie korzystać z wiedzy. Sprzyja temu bogata szata graficzna, rozbudowane ćwiczenia oraz słowniczek pojęć marketingowych.

Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nr dopuszczenia 09/06.

Difin poleca podręcznik Marketing w działalności gospodarczej autorstwa Aldony Nowackiej i Roberta Nowackiego przeznaczony do kwalifikacji A.26.1 (rok dopuszczenia: 2015).
Cena rynkowa brutto
28,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730