Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Podstawy reklamy, część 2 – podręcznik do kwalifikacji PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

Kod hurtowni
EMPI0067
Wydawnictwo
Grupa
Podreczniki
ISBN/EAN
9788365149831
Liczba stron
317
Rodzaj okładki
Miękka
Data premiery
2020-09-10
Format (długość/szerokość/wysokość)
x / 165 / 235
Dostępność
niedostępny

Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.

Cena rynkowa brutto
35,00 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730