Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Podstawy reklamy, część 1 – podręcznik do kwalifikacji PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

Kod hurtowni
EMPI0066
Wydawnictwo
Grupa
Podreczniki
ISBN/EAN
9788365149718
Liczba stron
192
Rodzaj okładki
Miękka
Data premiery
2020-09-10
Format (długość/szerokość/wysokość)
x / 165 / 235
Dostępność
niedostępny

Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów.

Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.

Cena rynkowa brutto
28,99 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730