Szybki kontakt
Blok informacyjny
Spis lektur
czytaj więcej
%

Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik cz.2

Kod hurtowni
WSIP1419
Kod wydawcy
161241
Wydawnictwo
Grupa
Podreczniki
ISBN/EAN
9788302183065
Liczba stron
0
Rodzaj okładki
Miękka
Data premiery
2020-02-13
Dostępność
niedostępny

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).

Autorzy wyczerpująco opisali kwestie dotyczące przestrzegania zasad zdrowego żywienia, przechowywania żywności, bielizny i zastawy stołowej, sporządzania jadłospisów i rozróżniania śniadań hotelowych oraz sposobów ich podawania. Zaprezentowali informacje dotyczące przyjmowania i realizacji zamówień usług dodatkowych, ich organizowania oraz  sporządzania dokumentacji.

Podręcznik Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie z zakresu kwalifikacji HGT.03 to nieoceniona pomoc podczas nauki zawodu, opracowana pod kątem wszystkich efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Publikacja jest ciekawa, uczy twórczo myśleć, umożliwia poznanie specyfiki branży hotelarskiej oraz ułatwia zrozumienie jej istoty. Każdy może znaleźć w niej coś, co go zainteresuje, zainspiruje i pomoże w nauce zawodu.

Obowiązkowa pozycja w przygotowaniach do egzaminu zawodowego! Wiadomości teoretyczne wsparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami przybliżającymi praktyczne zastosowanie wiedzy.

Cena rynkowa brutto
56,60 zł (egz.)
VAT
5%
Dział Logistyki - Wysyłka:
tel. +48 691 890 830

Magazyn - wydawanie towaru:
tel. +48 534 924 705
Dział Zwrotów i Reklamacji
tel. +48 691 607 070
zwroty.reklamacje@super-siodemka.pl
Księgowość:
tel. +48 605 563 374
tel. +48 695 087 224

Zgłoś błąd na stronie
Jeśli zauważyli Państwo problem z funkcjonowaniem serwisu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
+48 536 207 730